Hírarchívum
Zeneletöltéses játék a Pepsi és az Apple akciójában
A Pepsi, amely az elmúlt két évtizedben az Egyesült Államokban és világszerte is a könnyűzenei élet egyik legnagyobb szponzorának számít, az Apple-lel fogott össze új amerikai játékában, hogy ingyenesen letölthető legális zeneszámokhoz juttassa fogyasztóit.Az Apple zeneboltok óriási sikere nyomán a világ második számú üditőital gyártó cége, a Pepsi döntött úgy, hogy egy közös összefogás eredményeképpen indít olyan nyereményjátékot, amely során az Apple-től egy a kólásüvegben található 10 számjegyű kód segítségével lehet egy-egy dalt ingyenesen letölteni. A számsor a kóla elfogyasztásával válik láthatóvá, és ezzel lehet csatlakozni a zenebolthoz egy dal letöltésére. Minden harmadik sárga kupakos palack tartalmazza a szükséges kódot.Mint azt az üditőóriás képviselői a sajtóval közölték, mind a két cég örömmel vágott bele a februárban indított közös játékba, hiszen az mind a kettejüknek fellendülést eredményezhet, és a várakozásokat az eredmények igazolták. Bár a letöltések száma elmaradt a tervezettől, az Apple és a Pepsi is elégedettségét fejezte ki az ötmillió kódos dalletöltéssel, amely száma még növekedhet a következő hetekben. Steve Jobs, az Apple első embere az eddigi legnagyobb ilyen jellegű kezdeményezésnek titulálta a két cég között létrejött megállapodást, hiszen ez a mennyiség is megemelte az Apple iTunes zeneboltjának forgalmát és ismertségét: a múlt hónapig több mint 70 millió digitális zeneszámot adtak el a szolgáltatás keretei között.
A Pepsi pedig marad továbbra is a könnyűzene egyik legnagyobb támogatója a világon, idei kampányában négy pop szupersztár szerepel: Beyoncé Knowles, Enrique Iglesias, Pink és Britney Spears. Utóbbi kettő Budapesten is fellépett illetve látható lesz.