Hírarchívum

Jó üzlet az iPod

Úgy tűnik, a legnagyobb elektronikai cégek nem akarnak kimaradni az online zeneüzletből, amely az elkövetkezendő évek egyik legjobban jövedelmező biznisze lehet szakértők szerint. Most a HP jelentette be, hogy ezt a piaci szegmenset is megcélozza illetve egyelőre ezen belül a lejátszók piacát.A korábban csak nyomtatókkal, számítástechnikai berendezésekkel és újabban optikai készülékekkel foglalkozó Hewlett-Packard is szélesíteni kívánja palettáját, hiszen hosszú elemzések után az amerikai óriás is saját márkanéven futó iPod zenelejátszóval, televíziókkal és műholdas rádiókkal lép piacra. A már hosszú hónapok óta előkészítés alatt álló váltás motorja egyrészről a piaci expanzió, másrészről a brand ismertségének kihasználása illetve hogy némi részesedést szerezhessen az óriáscég a mindenki számára oly fontos szórakoztatóiparban. A céges világban jó hírnévvel rendelkező HP a hírek szerint nemcsak a hordozható zenelejátszó sorozatával tör be a piacra, hanem negyvenkét inch átmérőjű plazmatévét, huszonhat és harminc inches LCD tévét is piacra dob. Januárban a Consumer Electronics Show (CES) kiállításon mutatja majd be a HP a sok újdonság között a zenelejátszókat és új digitális adattárolóját is, amely afféle szórakoztatóközpontként funkcionál.